بازی خارق العاده ی از گرسنگی نمیر Don’t Starve
دانلودستان
همه چیز در یک چیز

دانلود بازی از گرسنگی نمیر Don't Starve

از گرسنگی نمیر یا همان Don’t Starve بازی استراتژیک و فکری آمیخته با ماجراهای شگفت انگیزی بوده و از راه کار های حیرت انگیزی برای پیاده سازی گیم پلی آن استفاده شده است. این بازی توسط شرکت Klei Entertainment عرضه  بر پایه ی بازی های Survival طراحی شده است. داستان اصلی این شاهکار از زمانی شروع می شود که دیو سیاه و بدجنس شخصیت اصلی را وارد دنیای جدید و البته عجیبی می کند و به نوعی قصد دارد تا جانش را پس از گذشت چند روز , بگیرد. Wilson که خود دانشمندی بزرگ و جهان شناس بوده به کمک شما تصمیم می گیرد تا از این دنیای عجیب و غریب جان سالم به در ببرد. البته برای انجان این کار بیش از صد ۱۰۰ روز باید تلاش کند و ابزار های گوناگونی را به کار گیرد.

در هر یک از مراحل موجودات مختلفی را مشاهده خواهید کرد که میبایست از آن ها برای زنده ماندن , به نوعی استفاده کنید. هر مرحله نیز یک روز محاسبه می شود و سطوح بازی در قالب روز بیان خواهد شد. در هیچ یک از روز ها با اکتشافات تکراری و خسته کننده ای مواجه نخواهید شد. هیچ دستورالعمل یا آموزشی نیز در اختیارتان قرار نخواهد گرفت و برای کشف اسرار جدید باید ساعت ها کوشش کنید. هر یک از موجودات و اشیاء دور و برتان می توانند سر نخ خوبی برای راه یابی به مراحل بالا تر باشند. کاراکتر های بازی Don’t Starve حالتی سه بعدی , نسبتا فانتزی و شبیه به نقاشی داشته و از گرافیک نسبتا خوبی برخوردار می باشند. از مهم ترین ویژگی های بازی از گرسنگی نمیر , اجرا شدن آن در تمامی ویندوز ها از جمله ۸ می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : ۸۶.۳۳ مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای اجرای بازی فایل Dont-Starve.exe را اجرا نمایید. هم چنین برای اجرا و سیو بدون مشکل پوشه ی بازی را از حالت فشرده (zip) خارج کنید.

هم چنین کسانی که با ارور Error During initialization مواجه میشند نام فایل Dont-Starve را به 开始游戏 تغییر دهند.

جستجوهای ورودی:

دانلود بازی از گرسنگی نمیر (۷۹)+ راهنمای بازی DONT STARVE (40)+ دانلود بازی dont starve (29)+ بازی Dont Starve (27)+ بازی از گرسنگی نمیر (۲۳)+ دانلود بازی dont starve برای اندروید (۲۲)+ دانلود بازی از گرسنگی نمیر برای کامپیوتر (۱۳)+ دانلود بازی از گرسنگی نمیر (۱۲)+ راهنمای بازی از گرسنگی نمیر (۲)+ ورژن جدید بازی از گشنگی نمیر (۱)+

مطالب مرتبط :



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 516
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1