دانلود Rush for Glory – بازی حمله برای افتخار
دانلودستان
همه چیز در یک چیز

 یکی از معدود عناوین ایرانی در سبک استراتژیک برای PC بوده که به شبکه Steam راه پیدا کرده و توسط کمپانی Parseh Game Studio ساخته شده است. برای شروع کار، تنها یک ساختمان اصلی با چند سرباز ساده در اختیار دارید و باید به یکی از سرزمین های اطرافتان لشگرکشی کرده و آن جا را به تصحابتان در آورید. طبق معمول مراحل اول برای آموزش هستند.

دانلود Rush for Glory - بازی حمله برای افتخار

پس این آموزش های اولیه را در بازی Rush for Glory به خوبی فرا بگیرید تا در نهایت بتوانید بر روی پای خودتان بیاستید و مستقل باشید. دور منطقه ای که در اختیارتان دارید، ساختمان های دفاعی را به همراه سربازانی قرار دهید تا کسی نتواند به داخل نفوذ کند. به هنگام جنگ نیز خودتان کنترل اوضاع را در دست بگیرید و مبارزه کنید. بیش از سی نوع دشمن در مبارزه برای افتخار وجود دارد، پس حواستان را به خوبی جمع کنید و اجازه تجاوز به آنان ندهید.

 

البته تنوع سربازان شما نیز نسبتا زیاد بوده ولی برای تعلیم هر یک از این افراد نیاز به صرف هزینه هایی خواهید داشت. این هزینه ها را در Rush for Glory باید از طریق احداث معادن به دست بیاورید و سپس به گسترش سرزمینتان بیاندیشید. منباعی همچون طلا و نقره در این بازی از اهمیت بالایی برخوارد هستند، پس آن ها را به سادگی از دست ندهید و فقط برای آیتم های ضروری خرج کنید. نیرو های جادوئی نیز در نتیجه مبارزات، نقش مهمی را ایفا می کنند. از چنین مهارت هایی فقط در مواقع اضطراری کمک بگیرید و دشمنان را از پای در آورید. محیط و طبیعت بازی Rush for Glory در تمامی مراحل به بهترین شکل طراحی شده و یک عنوان ایرانی موفقیت آمیز به شمار می رود. هم چنین از صداگذاری و موسیقی های مناسبی برای افزایش جذابیت نبرد ها استفاده شده است و قابل تحسین می باشد.

حجم فایل : ۷۷۱.۹۱ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 516
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1