دانلود Battle Academy 2 – بازی آکادمی جنگ
دانلودستان
همه چیز در یک چیز

 نام بازی مهجی در ژانر استراتژیک از شرکت Slitherine Ltd برای کامپیوتر میباشد و بعد از موفقیت های نسخه اول در شبکه Steam منتشر شده است. هدایت یکی از چهار گروه Partisan, Tiger, T-34 یا Dozens را در دست گرفته و در شهر آشوب ایجاد کنید و جذاب ترین نبرد عمرتان را تجربه نمایید. ارتشتان را ساماندهی کرده، به اطاعت خود در آورید و به سمت دشمنان حرکت کنید.

دانلود Battle Academy 2 - بازی آکادمی جنگ

اما تنوع گروه در نیرو های دشمن بازی Battle Academy 2 به ۱۳۰ می رسد و در طول هر مرحله باید با یکی از آنان به نبرد بپردازید. نیرو های هوایی و زمینیتان را تقویت کنید و در صورت لزوم از گشت دریایی هم کمک بگیرید تا راه را بر حریف ببندید. اکثریت جنگ ها در بیرون از شهر انجام می گیرند ولی زمانی که به داخل شهر کشیده شده اند، باید مواظب مردم بیگناه باشید و تمامی سعیتان را بکنید تا آسیبی به آن ها وارد نشود. هر چند رعب و وحشت در میانشان به وجود خواهد آمد.

 

از تانک ها، ماشین های نظامی و هواپیماهای جنگنده برای ضربه زدن به حریفتان بهره ببرید و سربازانتان را بعد از بمباران به میدان نبرد بفرستید. پس از پیروزی در هر مبارزه از Battle Academy 2 پول و پاداشی به شما تعلق می گیرد. این پول ها را جمع آوری کرده تا سلاح و آیتم های جدیدتری تهیه کنید. به کار بردن قدرت استراتژی برای هر بازیکن ضروری بوده و در صورت نداشتن این ویژگی، قطعا شکست خواهید خورد و بدون هیچ پاداشی مجبور به عقب نشینی می شوید. در واقع، جنگ هایی که سال ها پیش در کشور روسیه رخ داده اند، در بازی Battle Academy 2 به بهترین شکل ممکن و با کیفیتی مناسب شبیه سازی شده اند و باید در نقش یکی از فرماندهان، نتیجه را به نفع خود به اتمام برسانید. گرافیک نسخه دوم آکادمی جنگ در سطح متوسطی قرار داشته و گیم پلی خوبی را از این شماره شاهد هستیم.

حجم فایل : ۷۹۰.۴۶ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 516
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1