دانلود Frontline Road to Moscow – بازی خط مقدم
دانلودستان
همه چیز در یک چیز

 یک بازی پر هیجان در ژانر استراتژیک و جنگی از کمپانی Slitherine Ltd می باشد که در سال ۲۰۱۴ میلادی در شبکه Steam منتشر شده است. نبرد بین کشور آلمان و روسیه شدت گرفته و هدایت گروهی از ژرمن ها بر عهده شماست. داستان از فصل تابستان سال ۱۹۴۱ تا ۱۹۴۴ روایت می شود و تا حدودی بر اساس وقایع تاریخی نوشته شده است.

دانلود Frontline Road to Moscow - بازی خط مقدم

در ابتدای بازی Frontline Road to Moscow هدفی برایتان تعیین می شود و آن هم رسیدن به پایتخت کشور روسیه یعنی مسکو می باشد. البته باید به همراه سربازان و تانک هایتان به این شهر برسید و کنترل کامل اوضاع را در دست بگیرید. اما به این سادگی نمی توانید از خط دفاعی دشمن عبور کنید. آن ها دارای سلاح ها و تجهیزات پیشرفته ای هستند و با تمام وجود می جتگند و برای شکست دادن کاملشان باید سه مرحله دشوار را پشت سرتان بگذارید.

 

شاید شما نسبت به روس ها از تجهیزات مناسبی برخوردار نباشید ولی تاکتیک جنگی آلمان ها در تاریخ نیز مشهور می باشد و باید این تاکتیک ها را به اجرا در آورید. مرحله اول Frontline Road to Moscow آموزش های لازم برای کسب مهارت های ساده را به بازیکن می آموزد و سپس به سراغ بخش داستانی می روید. علاوه بر تجهیز کردن سربازانتان، باید آن ها را به بهترین شکل ممکن تعلیم دهید و در نبرد ها فرماندهی کنید تا نتیجه مطلوبی بگیرید. میزان روحیه سربازان نیز در نتیجه تاثیر گذار خواهد بود، پس تمامی تلاشتان را بکنید تا امید را در دل هایشان زنده نگه دارید و با قدرت به پیش بروید. زیرساخت های دفاعی دشمنان در سطوح اولیه بازی Frontline Road to Moscow چندان مستحکم نبوده و با کمی دقت می توانید ویرانشان کنید. اما در مراحل بالاتر باید با نقشه بهتری به میدان جنگ بروید و بر روس ها غلبه کنید.

حجم فایل : ۴۶۸.۹۶ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 516
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1