دانلود Ironclad Tactics – بازی تاکتیک زره پوش
دانلودستان
همه چیز در یک چیز

 آخرین ورژن از بازی تاکتیک زره پوش با مراحل اضافی در سبک استراتژیک می باشد که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Zachtronics برای PC منتشر شده است. داستان در سال ۱۸۶۰ میلادی روایت می شود و یکی از شهر های آمریکا را در آن زمان به تصویر می کشد. همان طور که برخی از شما می دانید، در این دوره بود که روبات هایی که با اسب بخار کار می کردند، تحولی بزرگ در صنعت ایجاد کردند.

دانلود Ironclad Tactics - بازی تاکتیک زره پوش

اما افراد شروری در بازی Ironclad Tactics وجود دارند که از قدرت این روبات های غول پیکر به نفع خود و ضرر دیگران بهره می برند. هدایت یک پسر جوان را از ابتدای کار به دست بگیرید و تمامی تلاشتان را بکنید تا اهداف شوم دشمن تحقق نیابند. فضای کلاسیک و محیطی پیچیده به طور کامل در یکایک صحنه های بازی تاکتیک زره پوش به چشم می خورد، به طوری که در عرض چند ثانیه می توانید با آن ارتباط خاصی برقرار کنید.

 

داستان منحصر بفردی برای این اثر نوشته شده و در قسمت Campaign می توانید آن را قدم به قدم در قالب یک بازی جذاب تجربه کنید. کارت هایی در فروشگاه Ironclad Tactics طراحی شده اند که قدرت بسیار بالایی به شخصیت اصلی می بخشند و در برخی مواقع نیز از قدرت دشمنان می کاهند. سعی کنید با جمع آوری امتیاز، این کارت ها را تهیه کرده و در مواقع مورد نیاز از آنان نهایت استفاده را ببرید. صحنه های خشونت باری در جنگ ها وجود نداشته و هر کسی مناسب ترین استراتژی و نقشه را به کار ببرد، برنده میدان خواهد بود. علاوه بر کارت های موجود در بازی Ironclad Tactics آیتم های دیگری نیز قابل خرید می باشند ولی برای Unlock نیاز به کسب امتیاز و پول دارند. گرافیک متوسط و نه چندان بالایی در تاکتیک زره پوش به کار رفته ولی از گیم پلی کم نظیری برخوردار است.

حجم فایل : ۳۴۶.۰۴ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 516
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1