دانلود Stronghold HD – بازی جنگ های صلیبی
دانلودستان
همه چیز در یک چیز

 ورژن بهبود یافته ای از اولین شماره بازی جنگ های صلیبی برای کامپیوتر بوده که در سال ۲۰۰۱ توسط شرکت FireFly Studios در استیم عرضه شده است. بعد از این که زمین هایتان در اروپای سرسبز به دست چهار شخصیت  Rat, Wolf, Pig و Snake تحصاب گردید، شما تصمیم می گیرید تا با ارتشی جدید به جنگ با این لرد های حیله گر بروید و انتقامی سخت از آنان بگیرید.

دانلود Stronghold HD - بازی جنگ های صلیبی

مهم ترین دشمنی که در بازی Stronghold HD دارید، Wolf بوده که تمدنی دیرینه در قلعه سازی و طراحی داخلی دارد و با قرار گرفتن معادن سنگ در کنار قلعه اش، مستحکم ترین دیوار ها را در برابرتان بنا می کند. اما نگران نباشید، چون با شکست دادن حریفان، سکه هایی به خزانه تان افزوده شده و در ساخت انواع آیتم ها به کمکتان خواهند آمد. اگر بخش داستانی یا Campaign را انتخاب کنید، ۲۱ مرحله چالش انگیز در انتظارتان بوده و برای اتمام هر یک باید زمان نسبتا زیادی صرف کنید.

 

در ابتدای هر مرحله، پس از این که جایی برای ساختمان اصلیتان مشخص کنید، جای انبار هایتان را مشخص کنید و سایر ساختمان ها را بنا کنید. رساندن آذوقه در Stronghold HD از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و اگر انبار غلات خالی شود و جیره غذایی مردم قطع گردد، میزان محبوبیت شما در بین مردم کاهش خواهد یافت و به مرور زمان جمعیت نیز روند نزولی خواهد گرفت. پس مزراعی نظیر سیب و کاشت گندم را در بخش های سرسبز ایجاد نمایید تا از این راه، جیره روزانه تان تامین گردد. اگر غذا در قلعه تان به وفور پیدا می شود، مقدار جیره را افزایش دهید و در قبال آن، مالیاتی دریافت کنید تا سکه هایتان در خزانه افزایش پیدا کند. ابعاد تصویر بازی Stronghold HD در این نسخه به صورت Full HD در آمده و جزئیات بافت ها بهبود پیدا کرده است اما تفاوت چندانی در گیم پلی ایجاد نشده تا خاطراتتان زنده شود.

حجم فایل : ۶۱۵.۳۵ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 516
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1