دانلود Halfway – بازی راه نیمه
دانلودستان
همه چیز در یک چیز

 یکی از بازی های جذاب در سبک استراتژیک و RPG برای کامپیوتر بوده که در سال ۲۰۱۵ به دست کمپانی Chucklefish بر روی شبکه استیم به انتشار رسیده است. داستان در مورد مردی به اسم لانیس بوده که روحش قبل از مرگ از بدنش خارج شده و در سفینه ای فضایی گیر افتاده است. همکارانتان که قبلا با شما به خوبی رفتار می کردند، حالا قصد آزار و اذیتتان را دارند و باید با آنان مبارزه کنید.

دانلود Halfway - بازی راه نیمه

اسلحه تان را در بازی Halfway به دست گرفته و آماده مبارزات سخت و نفس گیری شوید و همیشه برای موج جدیدی از حملات آماده باشید. داستان راه نیمه تا حدودی پیچیده بوده و هر چند به صورت دو بعدی روایت می شود اما برای درک آن باید دقت بالایی داشته باشید. سربازانی که در هر مرحله می بینید، قدرت به مراتب بالاتری نسبت به مراحل قبل دارند و به نوعی پیشرفته تر می شوند. به همین خاطر نیز نباید از سرعت عملشان غافل شوید، در غیر این صورت شکست سختی خواهید خورد.

 

اگر توانستید از حملات دشمنانان فوق پیشرفته، جان سالم به در ببرید، امتیاز خوبی به مجموع امتیازاتتان افزوده خواهد شد. با توجه به این که در Halfway مسیر محدودی برای فرار در اختیار دارید، باید از همان ابتدای کار به سمت حریفان شلیک کنید تا تعدادشان افزایش پیدا نکند و به صورت دسته جمعی به سمتتان حمله نکنند. با پیشروی در مراحل، اسلحه ها و آیتم های نظامی جدیدی در فروشگاه Unlock می شوند و در صورت کسب امتیاز مورد نظر، می توانید آنان را تهیه کنید و در نبرد ها به کار ببرید. با وجود گرافیک دو بعدی بازی Halfway و محدود بودن زاویه دید، هیجان خاصی در جنگ ها به کاربر انتقال داده می شود و اگر توانایی رسیدن به مراحل بالاتر را هم داشته باشید، بدون شک برایتان جذاب تر از قبل خواهد بود.

حجم فایل : ۱۶۸.۴۳ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 516
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1