دانلود Day of The Zombie – بازی روز زامبی
دانلودستان
همه چیز در یک چیز

 عنوان بازی هیجان انگیز در سبک شوتر اول شخص و تا حدودی ترسناک برای کامپیوتر است که توسط کمپانی Groove Games در ۲۰۰۹ انتشار یافته است. داستان بازی مربوط به زمانی می شود که مردگان متحرک وارد یک دانشگان بزرگ در آمریکا شده ان و قصد آلوده کردن افرادی را دارند که داخل این مکان هستند.

دانلود Day of The Zombie - بازی روز زامبی

هر چه زود تر دست به کار شوید و تیم متشکل از چند سرباز متخصص را در بازی Day of The Zombie وارد عمل کنید تا دانشجویانی را که جان سالم به در برده اند، نجات دهید. هم چنین زامبی هایی را که در این ساختمان، آزادانه حرکت می کنند، از بین ببرید. برای این کار نیاز به اسلحه های پیشرفته به همراه تجهیزات نظامی مناسبی دارید تا این ویروس نابودکننده را ریشه کن کنید. البته باید آزادسازی افراد سالم را در اولویت اولتان قرار بدهید.

 

هر چیزی که نیاز دارید از ارتش آمریکا بگیرید و با خود به داخل دانشگاه ببرید تا کار های لازم را برای عملیات نجات انجام دهید. مراقب باشید تا مورد هجوم دسته ای زامبی ها در Day of The Zombie قرار نگیرید. در غیر این صورت، خودتان هم تبدیل به یکی از آنان خواهید شد و تمامی امید های مردم خواهند مرد و دیگر هیچ چیزی جلودار این موجودات وحشتناک نخواهد شد. بیش از ۱۴ مرحله پر از هیجان در این بازی قرار داده شده است و می توانید مهارت خود را در تیراندازی به سمت اهداف در حال حرکت بسنجید و دقت عملتان را بیافزایید. زمان در بازی Day of The Zombie از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد، به همین خاطر هم نباید وقت کشی کنید و با قدم زنی در اتاق های خالی، باعث مرگ افراد دیگری شوید. صدای کمک دانشجویان را گوش دهید تا به سمتی بروید که زامبی ها در این قسمت هستند. سریع عمل کنید و آن ها را به هلاکت برسانید.

حجم فایل : ۴۰۱.۶۹ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 516
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1