دانلود Blood II The Chosen – بازی هدف خونین
دانلودستان
همه چیز در یک چیز

 دومین نسخه از بازی خون برای PC بوده که در ۱۹۹۸ به دست GT Interactive منتشر شده ولی به تازگی به همراه بسته های الحاقی عرضه شده است. بر خلاف ورژن اول که داستانش در سال ۱۹۲۸ جریان داشت و از تجهیزات بسیار ساده به استفاده میشد، اتفاقات نسخه دوم بازی هدف خونین در ۲۰۲۸ میلادی جریان دارد. زمانی که نسل بشریت در خطر بوده و ترس بر دنیا حاکم شده است.

دانلود Blood II The Chosen - بازی هدف خونین

 در بخش Single-player بازی Blood II The Chosen می توانید یکی از چهار شخصیت موجود را انتخاب کنید و سپس وارد اولین مرحله شوید. هم چنین برای شروع کار نیاز به یک اسلحه نه چندان قدرتمند و پیشرفته خواهید داشت که در اختیارتان قرار می گیرد. بخش چند نفره هم قرار داده شده و به همراه دوستان و سایر کاربران می توانید وارد یکی از سرور ها شوید و یکی از مرحله ها را برگزینید و سپس به بازی بپردازید.

 

بخش Multiplayer نسبت به Single-player دارای تنوع بیشتری بوده و جذابیت خاصی برای دوستداران این مجموعه دارد و یادآور خاطرات گذشته می باشد. با توجه به این که سبک ترسناک و اکشن در Blood II The Chosen به چشم می خورد، باید در مکان های تاریک و عجیبی به گشت و گذار بپردازید تا دشمنان را پیدا کرده و به سمتشان شلیک کنید. شاید در ظاهر، کار آسانی به نظر برسد و تصور بر این باشد که با یک عنوان FPS معمولی روبرو هستید. اما اهداف از ابتدا معلوم نیستند و به طور اتفاقی با آن ها روبرو می شوید. یعنی هیچ اتاق خاصی برای مبارزه با موجودات عجیب وجود نداشته و خودتان باید به دنبالشان بروید. اسلحه های مناسب به همراه تجهیزات نظامی قابل قبولی در بازی Blood II The Chosen طراحی شده ولی گرافیک آن به خاطر این که یک اثر کلاسیک محسوب می شود، در سطح متوسطی قرار دارد.

حجم فایل : ۳۹۰.۷۹ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 516
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1