دانلود SUNLESS SEA – بازی دریای بدون خورشید
دانلودستان
همه چیز در یک چیز

 بازی جدیدی در سبک Survival و تا حدودی ترسناک برای کامپیوتر می باشد که به دست شرکت Failbetter Games در سال ۲۰۱۵ میلادی به انتشار رسیده است. بعد از پیدا کردن استخوان های پدرتان در قسمتی از دریا، مطلع می شوید که مورد خشم بزرگان دریا قرار گرفته اید و برای رهایی از این مشکلات باید عازم سفر دور و درازی در اقیانوس شوید.

دانلود SUNLESS SEA - بازی دریای بدون خورشید

کشتیتان را در بازی SUNLESS SEA آماده سازید و تجهیزات مورد نیاز را سوار بر آن کنید تا اولین مسیرتان را پشت سر بگذارید. موجودات عجیب و غریبی در طول راه به طور ناگهانی به شما حمله ور خواهند شد و اگر دقت کافی نداشته باشید، دچار شوک خواهید شد! پس این حوادث ناگهانی را به جان بخرید و برای رسیدن به اهدافتان خطر کنید. نگران نباشید، چون مراحل اولیه با سطح سختی نسبتا پایینی ساخته شده و شما را با محیط آشنا خواهند کرد.

 

هر دشمنی که سر راهتان مشاهده می کنید، با سلاحی که روی کشتی کار گذاشته شده، از بین ببرید و اجازه حمله به او ندهید. در غیر این صورت کارتان در SUNLESS SEA سخت تر خواهد شد و باید در برابر حملات پی در پی آنان دوام بیاورید و کشته نشوید. آیتم های مختلفی در طول بازی دریای بدون خورشید طراحی شده اند و با پرداخت سکه از طریق فروشگاه به شما تعلق می گیرند. از این وسایل در صدد پشت سر گذاشتن موانع و هم چنین ضربه زدن به موجودات ترسناک دریایی استفاده نمایید. البته علاوه بر این موجود های غول پیکر، خطرات طبیعی نظیر کوه های یخی نیز در تاریکی تهدیدتان می کنند و اگر حواستان را به خوبی جمع نکنید، برخورد شدیدی با این کوه ها خواهید داشت. بازی SUNLESS SEA بیشتر بر روی جنبه گیم پلی و وحشتناک بودن تاکید کرده و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار نمی باشد، پس از این ویژگی هایی لذت ببرید.

حجم فایل : ۲۳۵.۰۵ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 516
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1