دانلود بازی The Lord of the Rings Conquest برای PC
دانلودستان
همه چیز در یک چیز

دانلود بازی The Lord of the Rings Conquest برای PC

The Lord of the Rings Conquest – Repack

The Lord of the Rings Conquest نسخه دیگری از سری بازی های ارباب حلقه ها است که در سال ۲۰۰۹ و دقیقا از روی فیلم ساخته شده و با توجه به تاریخ انتشار توانست موفقیت بسیار خوبی را بدست آورد زیرا داستان بازی بسیار زیبا و همه پسند است و باعث شده تا کاربرانی که می خواستند بار دیگر داستان فیلم را مرور کنند اینبار بیایند و آن را در قالب یک بازی کامپیوتری تجربه کنند. سازنده این بازی Pandemic Studios و ناشر آن کمپانی مشهور و محبوب EA Games است. این بازی زیاد دشوار نیست و می توان گفت از لحاظ سطح دشواری متوسط است و با نزدیک به نیم ساعت بازی کردن تقریبا به تمام نکات آن پی خواهید برد و بعد از آن می توانید مانند یک گیمر حرفه ای به بازی بپردازید و در نبردی خطرناک با اورک ها بجنگید و دنیا را از شر آن ها و آن حلقه لعنتی خلاص کنید.The Lord of the Rings Conquest بر خلاف سایر نسخه ها این اجازه را به شما خواهد داد تا در نقش شخصیت های اصلی اورک ها نیز وارد نبرد شده و دنیا را تبدیل به جهنمی بزرگ کنید. در طول داستان بازی The Lord of the Rings Conquest شما با شخصیت های گوناگونی مانند آراگون. گاندورف و تئودن و سایر شخصیت های دیگری که در فیلم دیده اید ایفای نقش خواهید کرد و باید ماموریت های بسیار متفاوت و حساسی را به پایان برسانید که لازمه به پیروزی رسیدن دقت و سرعت بالا است.

در این بازی باید بسیار حواس جمع باشید زیرا Witch King سعی دارد تا حلقه را از فرودو بگیرد اما شما با زیرکی باید او را از دست این دشمن قدرتمند نجات دهید. در طول بازی The Lord of the Rings Conquest از سلاح های دیگری مانند منجنیق و همچنین قدرت های جادویی که گاندورف داشته و گاهی از سوی طبیعت به شما داده می شود استفاده خواهید کرد که می توانند به یکباره تعداد بسیار زیادی از دشمنان را از پای در آورند همچنین شخصیت های مانند انت ها نیز به کمک شما خواهند آمد و نمی گذارند تا orc ها در جنگل به صورت دسته جمعی به شما حمله ور شوند.گرافیک بازی The Lord of the Rings Conquest در حد متوسط قرار داشته اما داستان گیرا و صدای موسیقی عالی آن باعث شده تا کاربر به گرافیک آن دقت نداشته باشد و تمام سعی و تلاش آن فقط نجات دنیا و نابودی حلقه باشد. از ویژگی های دیگر بازی می توان به حضور نیروهای خودی نیز اشاره کرد که پا به پای شما در تک تک صحنه های مبارزه خواهند کرد. با این کار سازندگان بازی The Lord of the Rings Conquest توانسته اند حس یک نبرد فوق العاده مهیج و واقعی را به کاربران منتقل کنند. همانطور که گفته شد اصلا نگران مراحل تکراری نباشید زیرا به حدی ماموریت ها و مکان های آن ها متفاوت است که به هیچ وجه بعد از اتمام یک مرحله خسته نشده و همچنان هیجان اینکه در مرحله بعد باید چه کاری انجام دهید و کدام شخصیت را رهبری کنید را خواهید داشت پس حواس خود را جمع کنید و یک لحظه نیز از محیط اطراف خود غافل نشوید زیرا ارک ها در همه جا حضور دارند و از کوچکترین فرصت برای نابودی انسان ها استفاده خواهند کرد.در پایان هر مرحله با یک دشمن خبیث و قدرتمند روبرو خواهید شد که مطمئنا نابودی او بسیار سخت تر از نابودی سایرین است و قطعا نیازمند زمان بیشتری است پس سعی کنید خوب دفاع کنید تا دشمن خسته شود و سپس با یک حرکت سریع او را از پای در آورید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

Processor: Pentium D 805 2.67GHz – Athlon LE-1640

RAM: ۱ GB

Graphics memory : ۲۵۶ MB

OS : Windows XP – Vista – 7

Free HDD Space: ۴ GB of Hard Disc

حجم فایل ها : ۲.۹ گیگابایت

تصویری از محیط بازی (۱)

تصویری از محیط بازی (۲)

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( لینک های مستقیم پس از چند ماه غیر فعال خواهند شد )

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

آموزش نصب :

پس از دانلود، تمامی پارت ها را در کنار هم قرار داده و پوشه ی بازی را با استفاده از نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Setup ظاهر شده در همان صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. نرم افزار های مورد نیاز برای اجرای بازی در پوشه Redist قرار داده شده که پس از اتمام مراحل قبلی، می توانید آن ها را نصب کنید.

- هم چنین قبل از نصب و اجرای بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

- برای رفع مشکلات، بحث و گفتگو راجع به این بازی به این تاپیک مراجعه کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 516
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1