دانلود بازی Resident Evil 4 برای کامپیوتر
دانلودستان
همه چیز در یک چیز

دانلود بازی Resident Evil 4 برای کامپیوتر

Resident Evil 4 – Full Version

Resident Evil 4 نام یکی از محبوب ترین نسخه های بازی Resident Evil است که با اینکه نزدیک به ۷ سال از انتشار آن می گذرد اما هنوز هم بحث راجب این بازی زیاد است و خیلی از کاربران را های مخفی و راهنماهای خود درباره این بازی ماندگار را ارائه می دهند. بازی Resident Evil 4 در سال ۲۰۰۷ و توسط شرکت بزرگ و پر آوازه Capcom ارائه شد و با استقبالی شدید از طرف هواداران و سایر گیمر ها مواجه شد. شخصیت اصلی بازی Leon S. Kennedy است که بسیار در نزد گیمر ها محبوب بوده و همیشه به عنوان انتخاب اول آن ها در تمام سری های بازی بوده است. لئون از طرف رئیس جمهور مامور می شود تا به دنبال دختر او در یکی از روستاهای ترسناک و مرموز در اسپانیا بگردد. او در ابتدا فکر می کند که با مردمی عادی روبرو است اما کمی که می گذرد، متوجه می شود آن ها اسیر ویروسی بسیار خطرناک شده اند.

در بازی Resident Evil 4 انواع اسلحه را خواهید داشت اما سعی کنی تا در شلیک گلوله دقیق باشید زیرا ممکن است تیر های شما تمام شده و دیگر نتوانید کاری انجام دهید. هنگام هدف گیری یک دوربین بر روی شانه لئون قرار می گیرد که کمی اسلحه را از نمایش نزدیک تر نشان می دهد که این کار باعث می شود تا بتوانید راحت تر هدف گیری کنید و البته اگر سلاح شما مجهز به لیزر باشد مطمئنا هدف گیری بسیار راحت تر خواهد بود و ممکن است احتمال به خطا رفتن تیر را به صفر برساند. دشمنان بازی Resident Evil 4 بسیار خطرناک و متنوع هستند به طوری که در بعضی مراحل با زامبی هایی روبرو خواهید شد که به سسرعت حرکت می کنند و اگر سرعت بالایی نداشته باشید به راحتی کشته خواهید شد. همچنین بعضی از آن ها بسیار کند اما بزرگ و قدرتمند هستند و باید تلاش زیادی برای کشتن آن ها کرده و تقریبا از هر سلاحی که دارید استفاده کنید تا بتوانید آن ها را نابود کنید. گنجینه و طلاهای موجود در مسیر را جمع آوری کنید زیرا به آن ها برای ارتقا سرعت شلیک و همچنین سرعت تعویض خشاب نیاز پیدا خواهید کرد و اگر این ۲ مورد را به حداکثر سرعت نرسانید در مراحل پایانی مطمئنا دچار مشکلات فراوانی خواهید شد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Win XP sp3 / Vista / 7
Processor : Intel Pentium 1 – ۱ GHz
Memory : ۲۵۶ MB RAM
Graphics: ۱۲۸ MB
DirectX : Version 9.0
Hard Drive : ۵ GB available space

حجم فایل ها : ۳.۳ گیگابایت

تصویری از محیط بازی (۱)

تصویری از محیط بازی (۲)

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( لینک های مستقیم پس از چند ماه غیر فعال خواهند شد )

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

شماره سریال : bh82220691119281

آموزش نصب :

پس از دانلود، تمامی پارت ها را در کنار هم قرار داده و پوشه ی بازی را با استفاده از نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. فایل دارای پسوند Iso را به همین ترتیب و با همین نرم افزار از حالت Iso خارج کنید. سپس فایل Setup ظاهر شده در همان صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. نرم افزار های مورد نیاز برای اجرای بازی در پوشه Redist قرار داده شده که پس از اتمام مراحل قبلی، می توانید آن ها را نصب کنید.

- هم چنین قبل از نصب و اجرای بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

- برای رفع مشکلات، بحث و گفتگو راجع به این بازی به این تاپیک مراجعه کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 516
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1